namnsdag :D

Fy fan nu är man ganska slut efter en hel skoldag och massvis med girarr spelning xD shit vad svårt det ska vara att spela på några strängar haha..
Idag så är det då min namnsdag men det verkar som att min egen mamma hade glömt bort det xD så jag öppnade med frasen "Du vet att det är min namnsdag idag mamma" Då vart det tyst ett bra tag innan hon sa jaa juste det är den första idag haha..xD
Jaja man har i alla fall världens bästa flickvän :D <3 Hon kom iaf ihåg min namnsdag hon gav mig till och med en present jäkla söto hon är!! hihi.. ;)
Det är nog inte så himla mycket mer som har hänt idag tror jag :P imorgon väntas dock en galen shopping dag med älskling <3 Senare även en mysig filmkväll med mycket tjejsnack och skvaller kan det blir bättre haha.. XD
Nu blir det att invänta john blund och dricka en kopp te ;) godnatt allihopa !! :D
Mitt mästerverk en enorm pizza titta och njut hehe..xD


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback