going the distance, :)

Hej allihopa! :)

Nu har man inte bloggat på ett bra tag, detta beror på att jag inte har haft någon ork över huvud taget att skriva något haha.. xD Samtidigt som jag och min flicka håller på att göra om bloggen lite grann :D

Jag kan ju inte påstå att det har skett någon större förändring i mitt liv under tiden jag inte har skrivit några inlägg haha..xD Men jag har haft det riktigt kul med mycket shopping och julhandling med sötnosen <3 Samtidigt som det börjar bli jul och det börjar bli riktigt mys så känner man en stor press i skolan fan vad det börjar bli jobbigt och mycket att göra !! Det blir ju inte mindre stressigt med tanke på att det är sista året också haha.. xd

jag måste också bara tillägga att jag diggar dinna felstavningar och när du säger fel gumman haha.. xp Den som kallar en vanlig gurka för en "sjögurka" bara för att den är knottrig förtjänar en eloge ;) <3 Jag har även bakat pepparkakor idag jag är inte speciellt stolt över min prestation,, jag gjorde typ fem stycken medans jackie gjorde typ hela plåten haha.. :P

Nu ska jag följa med på stallmöte och ta in hästar :D bye,bye !!






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback