Dual survival!

hello!! :) 
Man kan inte säga något annat än att den här dagen har varit rikitgt chill :) Mestandels av dagen har jag spelat gitarr med min mycket lojala polare sam hehe.. eller snarare min bitch som folk brukar säga xD <3 Det är inte långt kvar nu innan jag och sam har hunnit att bli proffs :D
Det roligaste måste dock vara att sam skulle ta med sin gitarr för att få en sträng fixad så han kunde spela hemma :) då kom han till skolan med ett gitarr fodral med massa klistermärken på haha.. xD han hade tydligen fått ett el-gitarr fodral förra gången så nu hade han tagit med ett hemmifrån :P
Det stog typ "jag har kondom har du också det" på massa klistermärken och även att det är bra att vara nykterist och grejjer haha.. Jag tror att sam kände sig som en hycklare eftersom att han är långt ifrån att vara nykterist!!
Vi hade även ett föredrag om droger idag det var faktiskt riktigt intressant snubben som snackade var skön som fan och han pratade som arga snickarn.. han bodde typ på lidingö och jobbade där på någon anstalt haha..xD
Nu ska jag dricka kaffe och kolla på fast an furious tokyo drift :) bye,bye !!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback