I feel like dancing :)


hejsvejs,:)

Nu sitter man en en gång och kollar på dansträning i persborg :)

 Alla är grymt duktiga och förhoppningsvis så är
dom på top när man går och kollar på älskling på söndag :D <3 Det kommer att bli riktigt roligt för jag har tvingat med min mamma syster och hennes pojkvän för att kolla på jackie när hon dansar hehe..Jackie sa att hon känner lite press för att min mamma skulle med därför tog jag med syrran och hennes pojkvän också haha.. xD

Medans jackie dansar så sitter jag och läser om hormoner och nervsystemet haha.. :P vad gör man inte för att hålla bigitta kåleman i chack ! xD Det här blir första gången jag blir här så länge annars har jag bara varit med i typ en timme men idag så skulle tjejerna sy och måla och en massa grejjer så sammanlagt 5 timmar kanske man blir här :) Nej nu får showen äga rum snart så att man får se allting på riktigt hehe,, '

Nej nu ska jag fortsätta med pluggandet! bye,bye :)

 
Linnea och jackie i action :D <3


















Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback