Hemma hos padre :)


hello! :)


vad ska man göra på en sån här fredags eftermiddag då ? Jag har då inte hört så mycket men det blir som det blir xD Dagen hittils har varit riktigt trevligt jag drog hem till farsan efter skolan och så har vi vart ute med hunden ute i skogen :)
 jävlar vad hon kan hoppa högt seriöst !! Farsan håller typ på att lära henne att klättra på träden sen vill han typ att hon ska göra en volt ner haha..xD

Nu sitter jag och äter pepparkaks glass och dricker glögg det kallar jag att chilla galet ;) Nu hoppas jag bara på att det finns någon rolig person man kan vara med alla är välkomna att höra av sig haha.. xD  

Nej nu har jag inte tid med det här ska fortsätta dricka upp min glögg nu :) här kommer en bild på jänta när hon nästan klättrar i trädet! eller är typ påväg att hoppa haha.. xP

  
 
 













 

Kommentarer
Anonym

ha gemenskap.. vill bara vara med



2011-12-19 @ 12:42:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback