myspys :)


tjohopp :)

Nu jäklar börjar det närma sig juletider det tråkiga som jag tycker är att julen inte är så himla rolig längre xD Man kan ju lugnt säga att det inte har samma betydelse julen som för fem år sedan haha..Men det kanske inte är så konstigt!

Till julen så kommer vi att vara hemma och det var riktigt längesen vi var hemma hos oss och firade jul så det är riktigt kul :D Det enda tråkiga är väl att jörgen A.k.A mammas pojkvän blir kvar uppe i östersund eftersom hans pappa inte mår så bra! Alltid ska det vara något som inte flyter på haha..xD

Nu sitter jag och älskling och fikar framför tv,n och myser:D <3 Hon är lite trött efter att ha dansat hela helgen och det kan jag lugnt förstå :) Man kan ju inte påstå att man någonsin skulle kunna dansa lika bra som sötnosen så det är ju klart att man är lite glad att man får komma och kolla på henne ;) hehe..

tack och hej för mig ;) only for a moment !!



Kommentarer
jackie (:

älskar dig sötnöt <3



Blogg: http://jackiezetterlund.blogg.se/
2011-12-19 @ 22:28:39
oscar

älskar dig också min lilla ängel :D <3 <3 <3



2011-12-19 @ 23:07:44
Häxan surtant

Puttinutt ;)



2011-12-20 @ 09:58:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback