good morning!


godmorgon :)
 
Idag så blev det att skriva lite på morgonen det är inte vanligt och kommer antagligen inte inträffa så ofta haha..xD Helt otroligt är det också med tanke på att jag vaknade före jackie och det händer typ aldrig så jag är lite stolt över mig själv! Plus att jag gjorde frukost åt henne stekt ägg hehe.. Det är bara att hoppas på plus poäng av sötnosen ;)

Jag måste även ta upp att det är den sista skoldagen idag fy fan vad skönt!! :D shit vad det kommer att bli slappt jag antar att man kommer att lägga på sig 15 kg med tanke på julbord och allt skit man äter xp Nu ska jag gå in och väcka lilla jackie som fortfarande ligger i sängen och trynar :)

checking out !! bye :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback