friend on a visit :)

halloj! :)

Nu sitter man fastklistrad framför datorn vid midnatt igen :) helt ensam och övergiven ligger man medans sötnosen har däckat bredvid en haha xp Det gör mig dock inte så mycket med tanke på att man själv är en natt människa ;)

Idag är nog den enda dagen som jag har längtat efter skolan någonsin! Det kanske beror på att det är sista dagen och det enda vi förmodligen kommer att göra det är att pyssla och inte göra ett skit. Hur slapp är man på en skala kan man ju undra sig haha..xD

Imorgon kommer även mannen,myten och legenden affe och hälsar på en sväng fy fan va trevligt det ska bli man har ju inte sett honom på år och dar fan! :D Nej så nu blir det att ta vara på morgon dagen! Sista dagen innan lovet och även en visit av affe jag kan då fan inte komma på något bätttre avslut på en skolvecka hehe..;)
Nu ska jag kolla på twilight eclipse så nu har jag inte tid med det här ;) dock lite synd att man missade breaking dawn på bio men men xP godnatt allt folk ! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback