The Only Exception!


hallå! :)

Nu har man vaknat upp till ennu en vit vinter dag hehe.. just nu sitter jag i soffan och försöker förstå mig på min flickvän som sitter och dreglar och spelar utvecklingstörd haha xp Medans jag sitter och kollar på peak seson på mtv :) Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta ;) <3

Idag så blir det att baka lussebullar och knäck något som man verkligen inte gör varje dag ! :) Kanske även börjar bli dags att slå in paket med tanke på att jag är så hilmla seg så jag har inte gjort det haha.. :P Nu till eftermiddagen så kommer min lilla syster hem och ska baka med oss :) jag antar att det blir upp till bevis om vem som är bäst på att baka haha.. xp Nu börjar man även längta lite efter resan till östersund snart drar morsan jag och jackie till hammerdal eller snarar en håla utanför hammerdal i fyra dagar! Det ska bli riktigt jäkla kul och mysigt eftersom att det är nyår samtidigt  hehe.. :D

Nu ska jag underhålla lilla jackie och kolla på Ellen deGeneres ;) <3 ciao !!


<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback