humör !!

 


Ja då var man barnvakt igen då :D Jackie försöker hålla koll på tobbe hennes lillebror medans jag är en slacker och sitter och kollar på kläder haha,. XD

Det finns fan mycker roligt att kolla på !! Humör är fan ett märke som jag på senare tid har börjat gilla riktigt mycket:)  Dom kan vara lite udda med mycket färger och mönster men det passar mig ;)

Nu till kvällen blir det film mys med chips och godis med älskling och fiffi :D <3 det väntas även en fet taco buffe t ill kvällen hehe.. vi har typ ätit lasagne och en fet frukost innan så jag hoppas att det får plats något i magen :P
Men både jag och jackie är kända för våra bottenlösa magar så det borde inte vara något problem haha xD

Nu har typ jackie somnat till i sin mammas säng så jag ska försöka väcka henne ;) bye bye !!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback