biljard och dåliga förlorare XD

Den här dagen har varit riktigt givande först så vaknade jag hemma hos sötnosen :) <3 sen därefter åkte vi ner till hennes hästar för att ta ut dom till hagen. Klockan var då väldigt tidigt ca halv 8 på morgonen så man var lite trött kan man säga haha..
kl halv 9 började skoldagen som vanligt och jag drog till djurhuset för att göra min praktik allt flöt på ganska bra i från sett att jag nästan gjorde sönder en hö vagn men det är en annan historia haha.. :P Iaf så slutade min dag kl halv 4 och jag tog bussen hem till leksand där det bar av åt brandmannnen (ungdomsgården) i leksand för dom som inte vet! :D Det var en trevlig sväng med tanke på att jag spöade skiten ur elinor i biljard två gånger hon vart  as sur jag fattar inte varför haha.. XD okey jag kan erkänna att jag kanske hade ett finger med i spelet som gjorde hennne lite sur kanske hahaha men vadå jag kan inte ro för att jag älskar att jävlas och att elli blev så sur gjorde bara saken roligare XD
Ett sånt tillfälle var när hon skulle använda biljard kön men hon nådde inte enda fram till biljard kulan haha,, så hon hoppade upp på biljard bordet i förhoppning om att hon skulle nå fram men hon förstog inte att man måste ha en kroppsdel i marken för att det ska vara korrekt XD Dom flesta vet även att elli är ganska kort och då blir det inte så enkelt att krypa över ett biljard bord som är långt samtidigt som man ska ha en fot i marken! Jag garvar ju så jag dör eftersom hon inte kan göra ett piss utan att fucka up sin omgång hahaha.. XP Så kul har jag haft denna dag nu blir det dags för lite te` och en bra film :) ha det bra så länge ciao.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback