godmorgon :)

ja då har man vaknat igen xd kan man inte bara slippa vakna på höst och vinter tid och bara hoppa över skiten haha..:P det blev inget blogg inlägg igår orkade fan inte! plus att den enda inspiration var en syster som satt och kollade på någon sjuk jävla blogg snubbe classes blogg tror jag den heter haha.. :P
jag satt och kollade på braveheart med farsan men det var fan en riktigt bra film faktiskt !! :D den var lätt värd att se det är lite pinsamt att man inte har sett den med tanke på att den har vunnit en oscar! haha.. men men så mycket har hänt på min gårdag så ni har inte missar så mycket kan jag lova XD
Nu är det rättvik som gäller !! :D saknar min flicka <3 hejdå allesammans ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback