kaos!! :p

jag vet inte hur tjejer gör det men alltid när dom ska välja kläder eller bara titta efter något så slutar det med att hela rummet blir helt stökigt. jag tar som exempel när tjejer är påväg till skolan och ska hitta en tröjja i garderoben innan skolan börjar så slutar det med att garderoben i slutändan ligger på golvet haha.. :P vafan det borde inte vara så svårt att hitta en outfit dagen innan man går och lägger sig haha XD här ser man sötnosen jacqueline zetterlund som försöker hitta några enstaka saker i ett tiotal flyttlådor och samtidigt försöker städa medans hennes söta lillebror tobbe klampar över lådorna haha.. :P här ser man hur det kan gå men allt löste sig tillslut och tro det eller ej efter ca 2 timmar så var allt klart hihi :D tur att man har en sån duktig och flitig flickvän <3 :D Dagen har varit riktigt trevlig innehållande av bakverk och mycket sömn som jag för tillfället känner att jag behöver mer av! godnatt folket :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback