myskväll :D <3

hallå i stugan nu var det en hel dag sen jag skrev ett inlägg :P inte bra! haha.. min dag började inte bra jag försov mig till praktiken och jag vaknade kl 11 alltså 2,5 timme efter jag hade börjat haha.. XD jag beslutade mig iaf att det inte var någon ide att dra till skolan på grund av den korta dag det annars skulle bli så det har blivit att slappa hela dagen :D
Nu är man hemma hos älskling igen <3 och det kommer att bli en riktigt mysig kväll med chips och godis och trevligt sällskap av fiffelin forsberg :) anledningen till att det inte har blivit ett inlägg dom senaste 24 timmarna beror på en väldigt snål syster som inte vill dela med sig av sin dator XD och en pappa som inte är kapabel att laga sin dator haha.. jaja nu kommer iaf ett par bilder på jackie där man ser henne flitig i stallet  och på mig när jag rengör i hönshuset haha.. vad gör man inte för att få klart sin praktik :P
Just nu sitter jag och kollar runt på spotify och youtube efter bra musik eller videor men jag tycker fan att det bara blir svårare och svårare att hitta bra musik jag kanske har fel men jag tycker fan att det börjar sina på den delen alltså :S nej nu tänkte jag vara lite social med älskling <3 hejdå så länge :)

Kommentarer
Häxan surtant

Men gu vicken fin blogg du har :)



2011-11-11 @ 20:48:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback