vill ha midsommar igen :)

Nej nu när det börjar bli så här kallt på hösten längtar man tillbaka till sommaren alltså! fan va roligt man har haft det med riktigt trevligt och roligt folk, tillställningar och ett flertalet grymma fester :D
Ibland önskar man bara att sommaren var några månader längre eller övervägande över hela året haha.. :D
Nu över till våran myskväll haha :P det slutade med att lillan (jackies mamma) kastade blöjor och gammla handukar med piss på mig och jackie hahaha... XD
Jag satt liksom vid datorn när jag känner det svisha till i mitt hår och när jag tittar åt sidan så ser jag att det är en blöja som har hamnat i fejjan på jackie XD jag springer i alla fall för mitt liv och det slutar med att lillan träffar mig i huvudet med blöjan och jag blir utelåst hahah.. :P
Det är först efteråt som jag inser att blöjan är oanvänd och det är ingen skada gjord haha :D förutom det så har våran kväll vart ganska lugn och vi har setat och kollat på americas funniest home videos och käkat chips och ostbågar hehe..
Nu har ni alla fått en inblick i hur crazy tillvaron kan bli om man har det roligt hemma hos jackie zetterlund <3 haha.. ;) ha det gött folket goodbye !!

Kommentarer
Häxan surtant

Den va inte oanvänd MOHAHAHAHAHAHAHA



2011-11-12 @ 08:08:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback