shoppoholic!!

Min dag har inte precis varit hektisk den har bestått av sveriges mästerkock på tv haha.. :P fråga mig inte varför jag har setat och kollat på det XD
Jag har väntat på att sötnosen skulle komma tillbaks ifrån borlänge där en skaplig shoppingtur ägde rum med hennes familj bestående av den shopping galna mamman lillan,tessan och tobbe :D
Det var nog riktigt bra att jag inte följde med!! Med tanke på att jag antagligen hade hittat alldeles för många saker som jag vill ha men endå inte kan köpa haha.. :P Det är lite roligt hur kvinnor och vissa snubbar verkligen inte kan gå igenom en affär utan att köpa något nu drar jag som exempel lillan som inte skulle shoppa något men endå handlade för 700 kr i första affären inte bra asså XD
Jaja tur att man själv har lite diciplin när det gäller att spara på pengarna ! eller inte :P Jag funderar om jag ska starta ett hem för dom som inte kan låta bli att handla jag tror att älskling kommer att vara min första patient haha.. XD nu är det food time !! ciao :)

Kommentarer
Häxan surtant

jAG HANDLAR IALLAFALL INTE TILL MIG SJÄLV :)



2011-11-12 @ 16:35:27
jackie (:

jag är inte shoppoholic !!!!!!



Blogg: http://jackiezetterlund.blogg.se/
2011-11-12 @ 19:40:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback