roadtrip till orsa ;)

Ja nu har man kommit hem efter en rolig biltur på 3timmar :) jackie har hämtat två hamstrar i orsa och då vart det en riktig road tripp genom halva dalarna kändes det som men det var riktigt skoj iaf :D
Stället vi kom till va lite weird rakt ute i skogen i orsa man han hade ju sig en funderare lite innan man kom dit! hur fan skulle det se ut och hur skulle människorna vara det skulle liksom inte förvåna mig om personerna där ute såg ut som människorna i wrong turn haha.. XD
När vi kom dit så sa jackie och lillan i mun på varandra "hur fan kan man bo här ute" jag försökte att förklara att det finns en massa fördelar med att bo lite avsides men det är inte alltid lätt att övertala en stockholmare om ni förstår hur jag menar haha.. ojj jag kom på att jag själv var född i stockholm!! XD
Jag kan inte säga att just den här familjen var konstig eller inavlad men jag kan garantera att det förekommer sånt där ute"!! :P nu är vi tillbaka till verkligheten hemma trygt och i säkerhet i rättvik igen! :D nu är det dags att fira fars dag med kaffe och bullar hehe., ciao folket :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback