chillA gAlet !!

Nu sitter man i skolan igen! lika drygt som vanligt förum att man nu sitter här utan att man behöver det haha.. XD jackie sitter på lektion och jag har tagit beslag på hennes dator och skolans bibliotek :D

Man sitter även med clint som har samma problem som mig att hålla tyst kan det vara så att folk har lite svårt koncentrera sig haha.. XD Snart bär det av hem till leksand igen!! en väldigt jobbig busstur på två mil jag vet inte varför det är så jobbigt att åka buss nu för tiden jag antar att det är lite ut tjatat under dessa 2,5 åren på gymnasiet :P Jaja man ska inte klaga när det senare kommer en riktig myskväll med älskling <3 goodbye!! :D

Kommentarer
Anonym

hahaha aa de sant ju sådan kusin sådan kusin :PPP



2011-11-14 @ 22:17:24
jackie

älskar dig gullet ;) ! <3



Blogg: http://jackiezetterlund.blogg.se/
2011-11-17 @ 15:30:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback