produktiva eller inte XD

Farsan han kan han också haha... XD
Nu har man kommit hem efter en ytterst jobbig dag innehållandes av svenska och religion haha XD Det börjar kännas nu att skolan börjar gå mot sitt slut och att det finns mycket att göra !!
Men när man avslutar sin skoldag så är det viktigt att ta sig hem och parkera soffan så snabbt som möjligt!! och det är precis vad sam och jag har gjort riktigt niice med lite kaffe och pepparkakor hehe.. ;) Nu består våran chillmode av top model där tjejerna försöker förklara att dom faktiskt har personlighet men jag vet fan inte om jag ska tro på det haha Xd dom har liksom en slags övning där dom ska släppa lös alla sina känslor men det är inte riktigt alla som klarar det förutom dom som sitter och stört bölar och snorar samtidigt haha.. :P
nej nu blir det att försöka koncentrera sig på modellerna haha.. bye bye :D

Kommentarer
Häxan surtant

Ok nu förstår jag varför du elite knasig :)



2011-11-15 @ 21:13:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback