grattis mamma :D <3

Vad gör vi nu kör vi !! :D
snart blir det hem till leksand igen mamma fyller år och dom flesta i familjen kommer antar jag :D inte nog med det så ska moster ha inflyttningfest lite senare ikväll också XD
jag tror att det kan bli röjj speciellt om min moster är i samma rum haha.. !!
det kommer nog bli en rikitgt trevlig kväll kanske kvällen kommer sluta på bowlingen haha.. :P för mig kommer allt att bli väldigt stillsamt och lugnt tråkigt nog :S min sötnos stannar kvar hemma rättvik <33 men jag hoppas jag har det trevligt endå hihi.. :D grattis mamma <3 <3
hejdå folket nu blir det duschen !"!" ;)

Kommentarer
<3 Mamski <3

<3 Tack ÄLSKADE SONEN MIN <3



Kommer bli en helt galet mysig em/kväll med både dig & Frida hemma, och Timmy.....

(Jackie kom med nu) =)

God mat & härligt sällskap, kan inte bli bättre jo om alla hosta o snuva försvinner!!!



V ses snart Ossi & förhoppningsvis Jackie.



Varma kramar från Mamski!



2011-11-19 @ 13:55:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback