king size ! ;D

hittade en liten ego bild på syster också haha XD
Ja då är man hemma igen :D helgen har varit riktigt niice morsan fyllde år i lördags så det vart och dra hem till mig och äta god mat hehe.. maten var dessutom passad för en kung så det gjorde ju saken bra mycket bättre ;)
kvällen skulle avslutas med att dra hem till min moster eftersom att hon hade en inflyttnings fest!
Men jag valde att följa med älskling hem istället och det är ju alltid lika mysigt!! :D <3 Det enda som var lite tråkigt var att min morbror och hans tjej kom för att hälsa på just den kvällen men det visste ingen om! Så jag hann ju aldrig med att träffa dom det var lite synd dock.. :(
Nu har jag parkerat mig i min säng som min mamma har varit väldigt snäll att fixa åt mig hehe.. jag säger bara två ord och det är king size ;) nu när man har en bra mycket större säng så slipper man vara rädd att ramla ur den när man har sötnosen här haha.. XD
Jag har även dragit igång harry potter och hemligheternas kammare på datorn haha.. och hällt upp en kopp te så nu är det bara att chilla galet!! hehe,, ciao bloggishen! :D

Kommentarer
Frida

haha! den där bilden är fyra år gammal! hahah söt du är



2011-11-21 @ 15:54:03
<3 MAMSKI <3

Ja du min Prins <3 Blev verkligen en mysig kväll & det var GALET UNDERBART.... att ha er alla hemma på GOD MAT!!



Ja, Mamski tyckte det var dax för King size säng nu!!

Vassigoooooooo min fina goooa Prinsi!!



Kram mamma <3



2011-11-21 @ 16:25:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback