vaccination = yrsel XD

Till att börja med måste jag säga att jag har varit grymt dålig på att göra ett inlägg på dom senaste två dagarna XD
Men nu är jag tillbaka oscar aka oscarlina! Enligt min sötnos till flickvän jag kanske är för femenin av mig haha.. :P Min dag har bestått av en hel del blandade känslor kan man säga!! först vaknade man då upp till ennu en vacker skoldag där man fick skäll av mikrobiologi läraren för att man inte hade läst dagens läxa haha.. XD
Som sagt ennu en dag som börjar riktigt gött fast nu kom jag på dagen startade med musik lektion så det var väl ganska nii..ce. Fasiken vad svårt det är att spela gitarr men det är riktigt kul och jag är bestämd att lära mig så hoppas det kommer att gå vägen :P
Efter skolan så bar det av till ungdomsgården där jag fick äran att spela spel med alla ljushuvuden som vanligtvis brukar vistas där haha XD man skulle beskriva ord till sin medspelare och så ska han eller hon i samma lag gissa rätt på vilket ord det är haha. det gick ju som det gick men det var riktigt skoj iaf :D
Nu äntligen till den roliga delen av dagen när man åker och tar sprutor i armen :D Jag är inte rädd för sprutor och sånt men efter den här sprutan mådde jag inte bra XD efter hon hade tagit den så kände jag mig kallsvettig helt yr i huvudet och mina ben försvann typ under mig haha.. :P
Men vad gör man inte för en vaccination som ska hålla hela livet när man är ute och reser hehe.. ;) nu blir det att föröka stava ett ord på wordfeud goodbye människor :D <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback