vintertider :)





Nu har första snön kommit jag vet inte om jag ska skratta eller gråta XD

Det är ju lite mysigare om det endå ska vara kyla att det kan kombineras med snö också! Det känns lite omnödigt att det ska vara vinter men ingen snö haha. :P skojar inte att man är sugen på att åka till fjällen och åka lite bräda ;)
Det har vart riktigt mysigt nu på morgonen man har vaknat upp med sötnosen :D <3 Det enda som känns lite jobbigt är att jag sitter i skolan helt utan att behöva det haha. XD

Men jag vet att det kommer att vara värt att vänta eftersom att det väntas en heldag i mora med shopping och julklapps handling hehe.. :D hoppas man hittar något! jackie har siktat in sig på att köpa en kalender jag vet faktiskt inte varför hon älskar dom så mycket och man kan lugnt säga att hon har full koll på allt hon gör tack vare sina dokument hahA.. xd

Nu blir det att fortsätta vänta på älsklingen ciao !! :D














Kommentarer
Häxan surtant

Ja och TV-kalender ska hon ha oxå :)



2011-11-28 @ 18:53:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback