praktik :)

Idag känner jag att jag har varit riktigt flitig! jag har haft praktik hela dagen i djurhuset i skolan och jag har städat och rengjort en hel del terrarium kan man säga :) här är en krabat som jag hittade på en horngroda hehe.. jag och en annan i klassen har även rengjort ett helt förråd och sopat det var fett drygt :P efter jag slutade så gick jag för att träffa älskling som även hon höll på att städa i form utav mockning hos hästarna haha.. vi båda fick dock lite panik när vi insåg att vi bara hade en halvtimme på oss att göra klart allt och hinna med bussen hem men som tur va så hann vi med den :) nu under kvällen så har jag och jackiie tillängnat oss åt att baka som möjligtvis kan ha blivit våran nya hobby haha.. XD
Jag har också fått följa med på dansträning med sötnosen för första gången jag tror att hon äntligen tog mod i sig att låta mig följa med och kolla även fast hon inte dansat på 3 veckor hehe :) nej nu är det dags att hoppa i duschen och efter det sätta igång en riktigt skön rulle. goodbye people :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback