Turn all lights off


godmorgon eller godnatt ? ingen aning allt är bak och fram..

Nu har jag ääntligen kommit hem ifrån att ha jobbat i 6 timmar! om jag inte snart lägger mig ner så kommer mina ben och fötter att gå och självdö haha..Men man ska inte klaga man träffar en massa trevligt folk och man får kolla på gratis hockey done deal xp

Just för tillfället stimulerar jag min hjärna med American dad bra eller dålig stimulering kan man ju prata om! natthumor är det iaf :) Imorgon så ska jag tillbringa min dag med kicki det kommer att bli en riktig slapp dag med bara chips och tv riktigt bra efter en vecka utav skola :D Jag vet faktiskt inte vad mer jag ska säga om dagen kännns som att jag har täckt allt som är kul att veta. Får se vad som händer med morgondagen !

Nu börjar jag snart räkna lamm och grejjer så.. bye bye ;)



growing up. wont bring us down!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback