östersund for life ;)


Shit det här måste ha varit det roligaste under östersunds resan morsan
som ligger och lider när hon tatuerar in barnens namn haha..xD

ink my whole body i don't give a motherfuck!!
Här sitter då jag och får min lilla krona inpräntad i mitt skinn det måste
ha varit bra mycket skönare för mig en för min mamma!! :P

Det här talar för sig själv det var inte bara en tatueringstudio hehe.. ;)

Här avfyrar vi lite raketer men ljust den här var lite tråkig det hände
inte så mycket men fint att kolla på iaf! :) Vi firade nyår i östersund om
jag har glömt att tala om det hehe..

Här släpper jag och älskling upp en ljuslykta sjukt bra att sötnosen tog
med dom riktigt fint när alla släppte upp dom samtidigt :D <3


Jag måste ju såklart lägga ut en bild på stugan som vi bodde i :) riktigt
mysig stuga!! Fråga mig inte vad det onormala ljusskenet kommer ifrån
jackie kanske förföljs av ett spöke eller nått haha..xD

Iaf så har det varit en riktigt bra jul och nyår med många fina stunder :D kommer utan tvekan vilja åka tillbaka till stugan och pulsa lite i snön påväg till gamla spökhus som vi lyckades göra :P kanske därför det är ett oförklarat ljussken på bilden ovan vem vet! :)

Jag är även väldigt besviken på mig själv att jag inte har bloggat något men jag har verkligen inte haft tid att göra så mycket. Men här kommer det några bilder om det är till någon tröst..ciao ;)

Kommentarer
Häxan surtant

OCH varför har du inte haft tid??? För många bra TV-serier eller????



2012-01-13 @ 10:40:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback