cupcakes !!!

Snacka om att jag kan få till snygga muffins hehe.. ;) och jag lovar det var ingen annan som gjorde dom utan det var bara jag :) Jag måste säga att det var grymt kul att baka cupcakes även fast vi typ sabbade en smet det första vi gjorde haha xD jackie var som vanligt den som organiserade hela bakningen och det slutade med att hon fick låna mamma lillans kort och vi spenderade över 600 kr för alla tillbehör haha.:P

Här kommer iaf ett par bilder på min prestation som proffesionell bakare ;) bara att njuta bitches !!

vi hittade det mest homosexuella strösslet i hela butiken funderar på att servera dom på pride !! xD

Kommentarer
Guess who ;)

Hahahaha priceless, du besitter verkligen drag inom den kulinariska konsten min vän! :)<3



2012-01-16 @ 23:23:28
Carro

Nej, du kan ge dem till mig istället Oscar.

För jag är ju så bäst! :D ^^



Blogg: http://kuroryuu.blogg.se/
2012-01-17 @ 22:56:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback