sleepyhead :)

Ja då sitter man ihop kurad i soffan efter ennu ett smakprov av helvetet a.k.a skolan xp

Ja vad har man gjort idag då kan inte komma på så mycket faktiskt jag halvsov när jag och sötnosen gick till bussen och jag har halvsov på den första lektionen! jag kanske lider av narkolepsi eller nått snart kommer jag att ta omedvetna tupplurar utan att märka det haha.. :) Iaf så har min dag bestått av en rad olika tråkiga lektioner men jag måste säga att våran samhällskunskaps lärare har lika rolig humor som mig eller tråkig ? !! xp

Vi kom på något vis in på hur det är att sitta i fängelse i andra länder och hur dålig standard det är. Då vräker han ur sig kommentaren att dom i alla fall inte behöver vara rädda för att tappa tvålen haha.. xp

Det blev såklart jävligt oseriöst hela lektionen efter det men det är det alltid med den klassen så det kanske inte gör någon skillnad.. jaja roligt var det i alla fall :P Nu för tillfället sitter jag och kollar på bourne identity jävligt bra rulle som jag och farsan har nördat sönder en gammal goding kan man säga. :)

Nu får det vara slutt för bloggishen idag ciao ! te party och en snus blir det nu !!


bye bitches !! :)

Kommentarer
anonym

hur ska du berätta för din brud att vi är vänner igen ? :)



2012-01-17 @ 22:17:29
Anonym

Ulf Bourne was here.....



2012-01-18 @ 21:28:07
oscar

grymt farsan!! du har äntligen hittat hit :D



2012-01-18 @ 22:16:07
Anonym

Jag kikar in ibland å kollar att du sköter dig.......



2012-01-28 @ 07:08:56
oscar

jag sköter mig alltid !! :)



2012-01-28 @ 17:59:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback