Behind bars..

Bajs vad jag har tråkigt just nu.. morsan och jörgen sitter som fastklistrade framför tvn och kollar på barn bakom galler inte bra !! (men det var roligare en vad jag trodde) dom har tydligen sen en tid tillbaka även paxat tvn varje onsdag för att kolla på massa skit program om sjukhus och sånt xD

Vad har hänt i mitt liv idag då öhh vart ska man börja.. först så blev det att göra ett pass i djurhuset som slutade med att jag fick uppgiften att göra rent hos dom afrikanska jätte snäckorna! Jag hade inget emot det eftersom att det är kul att inreda terrariumen :) Nu har skolan även fått grymt söta sköldpadds ungar såg dom första gången idag shit man var halvt på väg att sno en av dom men icke sa nicke :P

Nu till helgen så fyller min lilla lillasyster 17 år så det blir att äta och fira henne lite så det kommer att bli roligt :D jag ska också vara barnvakt med älskling på lördag och det kommer också att bli riktigt mysigt! <3 Det kommer förhoppningsvis att bli en riktigt bra helg. Nu ska jag fortsätta nördA tv med la familia bye  :)
damn right !! xD

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback