everything in black and white..


Hallå i stugan nu sitter man här igen utan liv och fösöker skriva ner något värt att läsa..jag hoppas jag lyckas en vacker dag med den uppgiften bara hålla tummarna :)
 

Jag hade faktiskt tänkt att göra ett litet sånt här blogg test som det finns tusentals av xp jAja bra tidsfördriv när man har en skön soffa kväll på G. Snart kommer även mammor och minimodeller på tv ska kika lite på det med älskling <3

Here we go...



hur bor du ?
 
Jag bor i en liten by i leksand som heter övermo med min mamma och hennes pojkvän jörgen!

brukar du komma i tid ?
Jag brukar oftast vara i tid om jag väl är i skolan men jag kan försova mig ganska ofta xp

hur lång är du ?
Jag är ungefär 183 cm

kan du laga mat ?
Jag tror att jag kan laga mat men det kanske beror på vem man frågar haha.,

vad jobbar du med /pluggar ?
Jag pluggar djurvård på stiernhööksgymnasiet i rättvik.

vad har du på dig just nu ?
ojj vad har jag på mig :O ett par chinos och en blå tröja vette fan vad dom heter!

har du någon fobi ?
Jag har en fobi jag hatar myror över allt annat fy fan vilka äckliga djur xp

hade du en bra kväll igår ?
jag hade en jätte bra kväll igår jag var hemma hos söten och lagade mat och bara myste :) <3

vad är ditt senaste inköp ?
Mitt senaste inköp måste vara ett par t-shirts,jacka och ett par jeans om jag inte mins helt fel !

din favorit dryck på morgonen ?
utan tvekan kaffe det är det viktigaste på morgonen man måste släpa sig till kaffe bryggaren.

var fick du dina senaste pengar ifrån ?
Ifrån extra knäck !

har du sovit i din egen säng inatt ?
nej ännu bättre jag har sovit i flickans säng :D

vad hade du sönder senast ?
haha.. det måste vara en sop kvast som jag skulle använda till att peta i en plast påse fullt med hö och då råkade jag bryta av den!

vem snackade du med senast ?
Sam såklart om man syftar på kompis annars är det flickan :)

alkoholhaltig favoritdryck ?
jaha det är här det börjar bli svårt alltså haha.. xp ja om jag måste säga vad som ligger i toppen så är det helt klart farsans hemgjorda kaffe karlsson eller en breezer sitter inte heller fel ;)

när gjorde du senast något dumt ?
väldigt svårt att säga med tanke på att jag gör något dumt varje dag !

saknar du någon just nu ?
ja det måste vara min mamma som är borta i gävle och inte kommer tillbaka på flera veckor :( vart tog min personliga bank vägen liksom ?

vad ska man göra för att få mig irreterad ?
Den frågan var dock enkel det är bara att jävlas med mig på morgonen när jag är ett vrak för då orkar jag inte med någon typ haha..

någon jag stör mig på ?
nej jag tänker inte dra till med något som att hata justin bieber eller nått xp även fast han är dryg men endå!! Det finns ett antal personer som man skulle vilja klappa på ibland :)

intressen ?
Mina intressen måste vara mina ormar det ligger absolut i toppen !! :) sen tycker jag om att åka lite snowboard om man får chansen på vintrarna. Om jag ska gå in på mitt intresse lite närmare så måste man ha några sidor! kan gå in på lite sånt senare när jag har tiden..

senaste person du kramade ?
Senaste personen jag kramade är min söta flicka såklart <3





CIAO !! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback