30 minutes or less


hej gott folk !

Vad  har man gjort för nytta idag då :O Dagen började då med att hoppa ur sängen tio minuter innan man skulle till bussen. När ska man lära sig att komma upp det måste nog vara tryggheten i att kicki väcker en på morgonen haha.. <3
Första lektionen var då musik som alltd är lika roligt vi fick lov att spela på sånna här mongo-bongo trummor.. vi bankade på dom i typ en halvtimme skojar inte om att hela handen hade domnat bort efteråt xp Kul var det iaf !!

Just för tillfället sitter jag och kollar på en ozzy osbourne dokumentär sjuukt vad den snubben har knarkat i sitt liv inte konstigt att han är som han är ! går runt och letar efter bortsprungna katter under blomkrukor och grejer haha..xp Samtidigt försöker jag ladda hem lite musik till telefonen har fan spelat sönder varenda låt på hela spelistan så dags för lite nytt skit att lyssna på :)

Jag och älskling försöker även hitta stugor i sälen som vi kan hyra vi ha ju bestämt oss för att ta en visit med lite folk,åka lite bräda, bowla och bara ha det riktigt chill ! Det enda som jag tycker är stört är att det typ inte finns någon som är villig att hyra ut en stuga. Alla har typ 24-25 års gräns för att hyra ut jag fattar att folk är lite försiktiga att hyra ut till ungdomar men kom igen liksom..Men det ska nog ordna sig hoppas jag :D

Nu ska jag slå på en bra film och vänta på att min fina dam kommer hem igen <3 PÖSS

 

En snygg bild på mig när jag har däckat eller nått.. 8)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback