banned from reality


huvudet tomt check !!

Fan vad det står still i mitt huvud just nu allt snurrar på grund av allt man måste göra och tänka på. Nu fan är man skapligt sugen på att sluta skolan fan pallar snart inget mer! xp arbete på arbete och inte nog med det så är det en jävla massa andra saker runt om kring som man ska tänka på haha.. Nå ja efter dåligt väder kommer ett mycket bättre eller vad man brukar säga :)
haha.. fick lov att driva lite med sötnosen idag också jag sa att jag skulle åka och jobba i norge hela sommaren och skita i att följa med till spanien.. Som tur var så var det bara ett skämt så ingen skada gjord. Men jag måste säga att minen var jävligt rolig :P Måste även nämna att alla var skit stolta idag för att dom fick sina student mössor skit kul att sitta där och veta att man inte har beställt någon ! maby dags att göra det tänkte jag då :)
Allt som allt så har det varit en riktigt jävla normal dag i skolan med inte ett enda roligt inslag av nyttigheter haha.. eller jo jag lärde mig att jag ska försöka göra saker i tid men den läxan kommer nog ta en väldigt lång tid att förfina och få till i verkligheten xp Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla på pott harry..CIAO 



tyyy...p

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback